Saturday, June 8, 2013

dulu dan kini..tak sama

dulu,,kita ibarat 7 warna pelangi yang sentiasa ceriakan hari. tapi kini, kau sedar tak, kita dah tak jadi pelangi tu. kau sedar tak? salah aku ke salah kau? fikir.

aku tahu salah aku apa. aku cuba jernihkan kembali friendship kita, aku tegur kau, cuba selami masalah aku dan kau. setiap nampak kau, aku tegur kau,.sentiasa senyum tuk kau. tapi kau, hmmmmm.. maybe aku ni tak pandai dlm memujuk tapi satu je aku nak ckp, kau kawan aku sampai bila2. kalau betol aku tak suka kau, aku tak kan cuba nk baik ngn ko lah. kau kata kau dah tak nak rapat mcm dulu sbb kau fobia. fobia tu sebenarnya boley diubati.

kita memang berbeza. beza sangat. tapi bukan kah perbezaan itu merapatkan kita. cuba lah terima org lain seadanya dan jgn cpt terasa. sorry kalau aq ckp ni nampak kasar tapi aku ckp benda yg aku rasa ptt kita apply dlm kehidupan.

sekarang dah tak jadi 7 warna pelangi tapi dah menjadi 5 bucu bintang yg diharap sentiasa bersinar tuk menyinari jalan hidup ni bersama-sama, sama mcm dulu..menjadi 7 warna pelangi yg sentiasa buat org lain tersenyum:)

dulu dan sekarang lain..go through this life with smile. *ayt faveret aku*

friendship is never end. make friend everyday!

salam:)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan Nota Cinta anda,,terima kasih daun keladi...