Wednesday, May 7, 2014

KACAU

kadang-kadang
aku perlukan masa untuk sendiri
bukan sombong
bukan bad mood
bukan tak nak berkawan
bukan tak nak bercakap
bukan marah
tapi itu hakikat diri manusia
perlukan masa untuk diri sendiri
hidup ni bukan saja untuk berbakti pada orang lain
tapi juga untuk berbakti pada diri
otak berkecamuk
fikiran tunggang langgang
amat perlukan ketenangan
kadang-kadang aku serabut
lihat kau di depan aku
bukan aku tak suka tengok kau
tapi
tolong faham,
aku perlu masa sendiri.
senyap.
jangan cakap apa-apa dgn aku.
biar mulut aku sendiri
mula berkata
bila ketenangan itu milik aku

4 comments:

  1. Replies
    1. yup sis:")..tp kekadang tkt org trasa ati plak. tp nk wk cmne, bila time xdk mood mmg rse serabut,rse stress. huhu

      Delete
  2. berdiam lebih baik daripda bergaduh... kan.. :)
    selamat pagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol2. Diam lg baik. Xyah nk gaduh2:)

      Delete

tinggalkan Nota Cinta anda,,terima kasih daun keladi...