Saturday, May 31, 2014

gathering with ex-classmates @ Bulgogi Brothers Korean restaurant

Today, I'm outing with my old frens. Yana&kinah. Agak lama la jugak tak jumpa dorang. Last pn taun lepas kot kalau tak silap. Time flies so fast. Trasa baru semalam kitaorg borak sama2 dlm kelas. Gelak2 . Bt keje gila kat school. Huhu. Skrg masing2 da busy ngn hidup masing2, dgn study, ngn cita2 yg nk dikejar, life yg berbeza, dikelilingi org g berbeza. Cmtu la hidup. Aku pun busy ngn life aku sdri. Sesekali dpt jumpa cmni best jgk. Yana said, aku da makin chubby, wuhuhuu,, sayu je hati ni dgr. Tp mmg betol pon. Smenjak jd MLT ni mkin chubby pulak aku. Minum darah org ke ap aku ni. Huhu. Yana n kinah tak berubah pn, still mcm dulu dr segi fizikal and makin berubah ke arah wanita solehah aku tgk dorg ni. Alhamdulillah. ;').. 

Tadi kitaorg dating kt MidValley je sbb tu je yg dkt ngn aku and senang tuk dorg datang. Window shopping jap ngn dorg and makan2 kt BulGogi Brother. Halal Korean food restaurant. Si yana la yg nak sgt makan makanan korea. Ni first time makan korean food. So far, not bad la.  Aku makan chicken kimchi steww and dorang makan beef kimchi stew. At last dpt jugak merasa kimchi yg mcm dlm cte korea tu. Igt lagi penah tgk episod invicible youth yg ada group KARA tgh belaja buat kimchi. Terliur tgk dorg makan. Mcm sedap jeww. Kalau korg nk taw Kimchi ni diperbuat dari kobis yg diperam ngn cili dan cuka. Rasa kimchi tu (bagi aku) rasa mcm buah mangga yg diperam sebelum buat jeruk. Korang penah rasa tak? Rasa masam2,rasa cuka dia kuat sgt taw tp still bley diterima oleh tekak aku. Hoho. Pe je yg cikyuyue tak ley telan kannn. Hoho. Bulgogi ni maksudnya.. "bul"=fire. "gogi"= meat. Sebab tu ada main dish kat sini yg nama Bulbogi beef barbeque. Kiteorg tak order pun yg ni. Haa, satu lagi, dtg kt sini korang akan dapat member card free yg bley guna kt sume outlet yg terpilih. Anddd yg paling best, korang bley redeem voucher rm30 on your bithday. Best hokay sbb satu set dish tu takde la mahal sgt. Mcm yg aku makan tadi tu rm23.90. affordable la kalau sesekali nk bertukar selera kannn.:-). Nt mst dorg seronok.:D. then, lps makan2, g solat jap then sambung window shopping lagi. 

Around 4pm, kteorg pun mulakan sesi melambai tangan mcm miss universe. Huhu. Hope, insyaallah pnjang umur, bley jumpa lagi. Kt kampung pun still bley jumpa tp susah sikit sebab cuti kt PPUM ni bukan serupa ngn uni lain. Nak2 pulak aku ni jenis yg tak jejak tanah bila balik kampung. Asyik terperap je dlm umah tu. Bajet ank dara melayu terakhir la tewww, hoho:D. 

hokay, enough for now. GTG. enjoy the pics peeps:)

ni side dishes. yg kt ats sekali dlm piring kecik, ada makanan kaler merah, haa, yg tu la kimchi:)

ni la chicken stew tu. yummyy..cikyuyue hirup stew tu sampai abis,bestt. spicy mcm ala2 tomyam.


available at Paradigm Mall, Pavillion KL, ECurve,&
 MidValley MegaMall @ 3rd floor yg sebelah Daiso Japan tu. kt floor yg ada cinema tu.

for more info, just log on to
fb.com/bulgogibrosmy



No comments:

Post a Comment

tinggalkan Nota Cinta anda,,terima kasih daun keladi...