Saturday, September 28, 2013

selekeh sehhh~ lalala

just a simple outfit everyday.
pergi kelas, baju kurung with tudung bawal ikut colour baju tu pun if aku rajin nk iron tudung :p. or pkai tudung bawal hitam kesayangan aku. (yg ni tudung the best everrrr bcoz tak payah iron, unless klu da berkedut seribu tu mmg patut lah di iron kn, yedakk? huhu.

simple outfit for weekend

skirt plus with blouse yg mama aku jahitkn.(loveeee them muchh! because it's very comfortable and ikut saiz badan betol2, xbesar sgt and xkecik sgt. nk tempah ke?? bley ajerrr:)).// or aku pkai je blouse yg dibeli.
pilih tudung pun ikt kerajian aku. haha. *okeyyyyy,nampak disitu kemalasan aku*
skirt pun kadang2 kalau aku nk simple, aku just pkai black skirt,once again from my mum:). simple but nice. kalau aku rajin, aku akan pkai skirt denim yg ala2 A cut, skirt ni kena pkai belt sbb longgar,huahuahua. lastly, kalau aku rasa nk cantik sikit, aku akn pkai skirt cinderella,,but kwn aku cakap,skirt ni mnyusahkn dan membahayakn. sebabnyaaa, dorg da byk kali terrrrpijakkkk skirt ni. hahaha. lawak!. kalau turun tangga, kwn aky mesti perli cmni, "amboiii yue,da bersih dah tangga ni kau sapu" sengal laaa dorg ni.hehe.

tu lah aku. simple outfit but kadang2 kwn aku ckp, aku suka pakai colour yg pelik2..hmmmmm:/...hihi. cantik pe pakai colour2 pelik, hehe. lawak je. ntah ;ah, maybe sebab aku ni pelik kot.^^,

lastlyyyyyy,,,,

 "selekeh itu sweet;) ihiksss!"

siapa setuju angkat tangannnnn! siapa tak setuju, sila muntah hijau. hehehe :0

No comments:

Post a Comment

tinggalkan Nota Cinta anda,,terima kasih daun keladi...