Saturday, February 23, 2013

make the BEST desicion because it will effect your life.


dont be like me. sampai sekarang tak pernah yakin yang keputusan aku ambik betol ke tak. everyday,every minute every second i think about it. kadang2 rsa hepi,rasa yakin but sometimes i'm fill like an idiot. aku selalu sgt buat keputusan yg salah n now it just like my life is ruined.what a best shot,huh?
aku ni jns yg konfius nk bt keputusan, i need someone yg tlg bt kputusan tuk aq n paksa aku ikt kputusan tu. hmm,,nampak mcm x berdikari kn? but,seriously,i need that. selama ni sume keputusan aku kena buat sendiri. my parents akan bgi pendapat and akan bagitaw keputusan yang dorg nak but dorg tak paksa aku. yg tu lah yg buat aku konfius. really2 confius. hmm,lastly,i take my desicion and tawakal but commonly,sume keputusan yg baut tu salah.
so,korang,,klau nak buat keputusan fikirlah betol2,sampai rentung pun tak ape, asalkan kputusan tu bagi positive feedback for your life. sekali buat keputusan ,dah tak boleh undur balik. remember that. istikharah betol2,mintak petunjuk dari Dia semoga setiap keputusan kita buat mendapat rahmahNya. salam.

No comments:

Post a Comment

tinggalkan Nota Cinta anda,,terima kasih daun keladi...